PINAR “İTİBARINI EN ÇOK ARTIRAN MARKALAR” ARASINDA

Akademetre tarafından Marketing Türkiye için 2014 yılında düzenlenen Marka İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü “The One Awards” araştırmasına göre Pınar itibarını en çok artıran markalar arasında yer aldı. Akademetre’nin Marketing Türkiye Almanak Özel Sayısı için yaptığı “2014 Yılı İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması 2014 yılında itibarını en fazla artıran markaları belirledi. 2014 yılı içerisinde itibarını en çok artıran markaların performanslarını belirleyen bir yaklaşımla hazırlanan araştırma kapsamında, 12 ilde 1536 kişiyle yüz yüze görüşüldü. Pınar, içecek sektöründe 9 başarı puanına sahip olurken, araştırma sonucuna göre Pınar’ın 2014 yılında performans puanı 9.5’e yükseldi.