Pınar "Büyüdüm" kampanyasıyla yakın coğrafyayı fethediyor

Pınar, uzun yıllardır tüketiciyle buluştuğu Kuzey Irak ve Azerbaycan’da gerçekleştirdiği atılımla bilinirliğini ve pazar payını artırdı.

Yasar Holding İcra Başkanı Aktaş, Pınar ‘ın yeni yatırımlarla bir dünya markası olma yolunda ilerlediğini söyledi.

Türkiye’nin süt ve süt ürünleri ihracatının yüzde 22’sini tek başına gerçekleştiren Pınar, yeni yatırımlar ve yeni pazarlarla bir dünya markası olma yolunda ilerliyor.

Yaptığı anlaşmalarla 30 yıldır Avrupa’dan Suudi Arabistan, Kuveyt, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Bahreyn ve Umman'ın oluşturduğu Körfez Ülkeleri'ne kadar 40’tan fazla ülkeye ihracat yapan Pınar, 2013 yılında özellikle Kuzey Irak ve Azerbaycan’da önemli başarılara imza attı.

Pınar Süt, Irak’ta satışlarını %38 artırdı

Kuzey Irak’ta kampanya döneminde Erbil, Süleymaniye ve Dohuk’ta düzenlenen tadım etkinlikleriyle ürün gruplarını tanıtan Pınar, iletişim faaliyetlerini televizyon, mekan içi ve dış mekan reklamlarıyla destekledi.

Yapılan iletişim çalışmalarıyla marka ve ürünlerinin bilinilirliğinde 3 kattan fazla artış sağlayan Pınar, tüm bu faaliyetlerin sonucunda Irak’ta satışlarını %38 oranında artırmayı başardı.

Pınar, Azerbaycan’da ise kasım ayında başlattığı iletişim çalışmalarını televizyon, dış mekan reklamları ve sponsorluk çalışmalarının ağırlıkta olduğu bir iletişim planıyla yürütüyor. Azerbaycan’daki iletişim çalışmalarını promosyonlar ve tadım etkinlikleriyle destekleyen Pınar’ın cirosunda 2013 yılında yaklaşık %20 büyüme meydana geldi.

Yaşar Holding İcra Başkanı Dr. Mehmet Aktaş, Pınar’ın bir dünya markası olma yolundaki kararlılığın altını çizerek, “Pınar ile Türkiye’nin süt ve süt ürünleri ihracatının %22’sini tek başımıza gerçekleştiriyoruz. Bir yandan Türkiye’de öncü ve yenilikçi duruşumuzla büyümeye devam ederken, diğer yandan rotamızı yurt dışına çeviriyoruz. Hedefimiz; her yıl bu bölgeye yaptığımız ihracat ciromuzu en az %20 büyütmek. Bu amaç doğrultusunda, yurt dışında gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmaları ve reklamlarla markamıza yatırım yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

"Büyüdüm" reklam filmi, iki dilde yeniden yorumlandı

2013 yılında Kuzey Irak ve Azerbaycan’da yoğun iletişim çalışmaları yürüttü. Pınar, beğenilen reklam filmi "Büyüdüm" ile her iki ülkede de büyük beğeni topladı.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X