Pınar İletişim Merkezi

Soru Cevap

Yaşar Topluluğu'nun değerlerinden ilki; "Önce Tüketicilerimiz ve Müşterilerimiz" 

"Tüm birimlerimizle, tüketicilerimizin ve iç ve dış müşterilerimizin ihtiyaçlarını hızlı ve doğru algılar, onların daha iyi bir yaşama yönelik değişen beklentilerini karşılamada çevik, proaktif ve yenilikçi bir yaklaşım içerisinde oluruz." 

Tüketici odaklı çalışma prensibini benimseyen Pınar, tüketicilerinden gelen istek ve önerileri titizlikle incelemekte ve dikkate almaktadır. 

444 76 27 no'lu Pınar İletişim Merkezi, tüketicilerden telefon, e-posta, faks, mektup ve sosyal medya kanallarıyla gelen şikayet, öneri, bilgi, eleştiri ve teşekkür konulu geri bildirimleri karşılamakta, kaydetmekte, takibini yapmakta ve çözüm üretmektedir. 

Pınar İletişim Merkezi'nde çağrılar haftanın 7 günü 07:00-23:00 saatleri arasında operatörler tarafından canlı olarak yanıtlanmakta, ulaştırılan konular hakkında en kısa sürede tüketicilere bilgi verilmektedir. 

Ayrıca Pınar İletişim Merkezi Twitter hesabından da tüketici şikayetlerine en hızlı şekilde dönüş yapılmaktadır. (@InfoPinar)

 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27