Pınar İletişim Merkezi

Pınar İletişim Merkezi

10.05.2010

Pınar İletişim Merkezi ile 7/24 saat tüketici memnuniyeti

Ürün kalitesi ve hizmet anlayışıyla Türkiye'nin öncü ve lider markası olan Pınar; tüketici odaklı hizmet anlayışı çerçevesinde başlattığı ‘İletişim Merkezi' ile tüketicisine artık daha da yakın. 444 76 27 (444 PNAR) numarasından ulaşılabilen Merkez, haftanın 7 günü 07.00-23.00 saatleri arasında canlı yanıt sistemi ile hizmet veriyor.

Sunduğu sağlıklı ve güvenilir ürünler ile tüketicilerin vazgeçilmezleri arasında bulunan Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu markası Pınar, tüketicilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla Pınar İletişim Merkezi'ni yenilenen altyapısıyla hizmete açtı. Tüketici odaklı çalışma prensibiyle hareket eden ve gelen istek ve önerileri dikkate alan hizmet anlayışıyla dikkat çeken Pınar, hafta sonu ve tatil günleri dahil olmak üzere haftanın 7 günü 07:00-23:00 saatleri arasında tüketicilerini canlı olarak karşılıyor.

Öneri, şikayet, bilgi alma ve memnuniyetlerini bildirmek amacıyla 444 76 27 (444 PNAR) hattını arayan herkes Pınar İletişim Merkezi Operatörleri tarafından karşılanarak görüşlerini paylaşabiliyor.

Büyük bir titizlik ve hızla incelenen geri bildirimler, uzmanlar tarafından değerlendirildikten sonra tüketicilere bilgilendirme yapılıyor. Kalite ve hizmet anlayışının iyileştirilmesinde tüketicilerinin görüş ve önerilerine büyük önem veren Pınar, en üst seviyede tüketici memnuniyeti hedefiyle kurduğu İletişim Merkezi yenilenen altyapısıyla tüketicilerine en iyi hizmeti sunuyor.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X