Türkiye’nin öncü gıda ve içecek markası Pınar 38 yaşında

Pınar, 38. kuruluş yıldönümünü çalışanları ve yönetimini bir araya getiren özel bir törenle kutladı. Kutlamada konuşan Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, sektörlerinin öncüsü olan Pınar Süt, Pınar Et, Pınar Su ve Yaşar Birleşik Pazarlama gibi gıda şirketlerinin bayi, tedarikçi ve diğer iş ortakları ile oluşturduğu ekosistemin yarım milyonu geçen bir sayıya ulaştığını belirtti.

Yaşar Holding İcra Başkanı Mehmet Aktaş da grubun 2011 yılını yaklaşık yüzde 15 büyümeyle kapatacağını, ciro hedeflerinin ise 3 milyar TL olduğunu söyledi.


Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu markalarından Pınar 38. yılını çeşitli etkinliklerle kutladı. Kutlama törenlerinde, grup şirketleri bünyesinde beş yılını dolduran 145, 10 yılını dolduran 42, 15 yılını dolduran 97, 20 yılını dolduran 27, 25 yılını dolduran 9 kişi olmak üzere toplam 320 çalışana sertifikaları verildi.

Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı , törende yaptığı konuşmada “Yaşar Holding’in 66. Pınar’ın 38. yaşını kutluyoruz. Yaşar Topluluğu olarak daha iyi bir yaşam sunma idealiyle çıktığımız yolda, tüketicilerimiz bizleri ödüllendirmeye devam ediyor ve markalarımız Türkiye’nin en beğenilen markaları arasındaki yerini koruyor” dedi.

Topluluğun Türk ekonomisine sağladığı katma değeri de aktaran Yiğitbaşı , “Ekonomiye can veren, yaptığı yatırımlarla istihdam yaratan Yaşar Topluluğu şirketleri; 2010 yılında Pınar Süt, Pınar Et ve Yaşar Birleşik Pazarlama ile İzmir ilinde en çok vergi veren şirketler sıralamasında ilk üç sırayı paylaştı” diye bilgi verdi. “Yaşar Topluluğu 6.500’ü aşkın çalışanı, binlerce çiğ süt ve et tedarikçisi, yaklaşık 2.500 diğer hammadde ve ambalaj tedarikçileri, 1.000’i aşkın bayi ağı ve tüm faaliyetleriyle ulaştığı 200.000 satış noktası ile oldukça geniş bir ekosistem oluşturuyor. Yalnızca gıda şirketlerimizin bayi, tedarikçi ve diğer iş ortakları ile oluşturduğu ekosistem yarım milyonu geçen bir sayıya ulaşıyor” diye konuşan Yiğitbaşı, tüm bu ekosistemin her zaman daha iyiyi sunma ideali çerçevesinde çalıştığını belirtti.

Pınar’ın Yaşar Holding’in lokomotif markalarından olduğunu söyleyen İdil Yiğitbaşı “38 yılda gıda ve içecek sektörüne birçok ilki getiren Pınar markamız, yenilikçi ve öncü olma vizyonuyla çalışmalarına devam edecek. Bu süreçte operasyonel mükemmeliyetçiliğimizi temsil eden tüm çalışanlarımızla Türk halkının yaşamına değer katmaya devam edeceğiz.” dedi.

Ciro hedefi 3 milyar TL

Törende konuşma yapan Yaşar Holding İcra Başkanı Mehmet Aktaş tarımsal sanayi ve gıda ve içecek sektörlerinin Türkiye’nin önünü açacak, aynı zamanda ihracat fazlası yönüyle ülkenin cari açık sıkıntısına da olumlu etki sağlayacak stratejik sektörler olduğunu vurguladı. Bu sektörleri oluşturan ve dönüştüren Pınar şirketleri olarak, bu sektörlerin geleceğinde de söz sahibi olacaklarına inandığını belirtti.

Yaşar Topluluğu’nun 2010 yılında ülke ekonomisinin üzerinde %15’lik bir büyüme gerçekleştirdiğini söyleyen Aktaş , “2011 yılında da yüzde 15’lik bir büyüme rakamını öngörüyoruz. Hedeflediğimiz ciro ise 3 milyar TL” dedi.

Önümüzdeki dönemde ana iş kolları olan gıda ve içecek ile boya iş kollarında büyümeye ağırlık vereceklerini, turizm ve endüstriyel kağıt faaliyetlerinin devam edeceğini de söyleyen Mehmet Aktaş , gelecek dönemde de Yaşar Topluluğu’nun ülke büyümesinin üzerinde büyüme hedeflemeyi sürdüreceğini belirtti.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27