Pınar Marka Değerleri

Pınar, kurulduğundan bu yana tüketiciye sağlık, lezzet, yenilik kaynağı olan ürünler sundu. Üretimde en modern teknolojileri kullandı. İnsana yatırım yaptı. Ürünlerinde ve sistemlerinde kaliteden hiç taviz vermedi. 1973 yılından beri süregelen mükemmeliyetçi çalışmalar ile tüketicilerin en güvendiği markalardan biri oldu.

Ülke ekonomisindeki giderek artan rekabet ortamı, şirketler için güçlü markalar yaratma gerekliliğini her zamankinden önemli kılıyor. Tüketicinin tercih ettiği marka olmak, sürdürülebilir karlılığı sağlamak ve uluslararası pazarlara açılmanın temel koşulu marka olmanın gereklerini yerine getirmek. Marka, vaatlerini tüketiciye doğru aktaran, onları zamanında gerçekleştiren ve ciddi bir stratejik planlamayla iletişim etkinliklerine yönelen kuruluşların yaratabildiği bir değer.

Pınar'ın marka değeri ve misyonu hakkında

1973 yılında özel sektöre ait ilk uzun ömürlü sütü Türk tüketicisiyle tanıştıran Pınar, aradan geçen yıllar boyunca tüketicileriyle kurduğu iletişimi, her zaman yerine getireceğinden emin olduğu vaatler üzerine yapılandırdı. Bu tutumun meyvelerini de Türkiye'nin en iyi, en beğenilen, en çok hatırlanan ve en çok tercih edilen markalarından birisi olarak topladı.

Başarılı bir marka olmanın en önemli kriteri de ilk faaliyet sonrasında girilen yeni alanlarda da marka kimliğini aynı tutarlılıkla taşıyabilmek ve çeşitlenen ürünlere markanın ortak imajını yansıtabilmek. Bir süt ve süt ürünleri markası olarak doğan Pınar, geçen zaman zarfında gıda sektörünün farklı alanlarında birçok ilki gerçekleştirdi. İlk sağlıklı uzun ömürlü sütü, ilk hazır mayonezi, ilk krem peyniri, ilk dondurulmuş et ürünlerini, ilk paketli hindi ürünlerini ve ilk geri dönüşsüz ambalajlı suyu Türk insanına sunan Pınar, sahip olduğu geniş ürün yelpazesinin her üyesinin Pınar imajı şemsiyesi altında olmasına dikkat etti ve toplam marka imajını büyüterek korudu.

Tüketicilerine sunduğu tüm ürünlerde kalite, sağlık ve lezzet misyonu ile Türkiye'nin mega gıda markası Pınar, 2000 yılında marka misyonunu yeniden belirledi ve görsel kimliğini yeniledi. Tüketicilerle yapılan araştırmalar doğrultusunda, algılanan değerleri ve markanın tüketicinin zihnindeki konumunu ve imajını tespit ederek, elde ettiği bulgular ışığında marka misyonunu ve vizyonunu yeniden belirleyen Pınar, bu çalışma sonucunda markanın tazelik, güven, annelik, saflık gibi mevcut pozitif değerlerini koruyarak sıcaklık, genç ruh ve erkeksilik gibi değerleri de eklemeye karar verdi.

Tüketiciler arasında yapılan araştırmalarda Pınar'ın öne çıkan marka değerleri, annelik, yenilikçilik, saflık/doğallık, güven ve eklenen yeni değerlerle beraber, Pınar'ın görsel kimliğinin yeniden yaratılmasına ışık tuttu. Pınar'ın yeni logosu, Pınar'ın büyüklüğünü, gücünü, dinamizmini ve geçmişini geleceğin çağdaş çizgileri ile bütünleştirdi. Yeni logo, aynı zamanda Pınar'ın sağlıklı, kaliteli, güven veren tavrını ve global dünyaya açılışını da ifade ediyor. Logo ile beraber tüm ambalajlar yeniden ele alınarak, marka misyon ve değerlerini yansıtacak şekilde tasarlandı. Pınar, tüm iletişim çalışmalarını hem bu değişimi hem de yeni değerleri tüketicilere anlatacak şekilde yönlendirdi. Ürün geliştirme ve yeni ürün çalışmaları da marka misyonu doğrultusunda tekrar ele alındı. Özellikle dinamizm ve genç ruh imajı oluşturmak için çocuklara yönelik Kido markası altında ürünler geliştirildi ve lanse edildi.

Lider marka Pınar: GFK Araştırma Şirketi’nin tracking raporlarına göre Pınar, gıda sektöründe %39 ile ilk akla gelen markadır. Güvenilir marka, Kaliteli, Yakın Hissedilen, Modern, Uzman, Lezzetli gibi kriterlerde en yüksek değerlere sahip marka olarak belirlenmiştir.

PINAR Yaşam Pınarım
Pınar’ın misyonu; tüketicilerine sağlık, lezzet, yenilik kaynağı olan ürünleri sunan bir yaşam pınarı olmaktır. Bu misyon çerçevesinde yaşam pınarı olmanın temelde dayandığı üç ana unsur; sağlık, lezzet ve yenilik pınarı olma özelliğidir. Pınar, tüketicilerine sunduğu Sağlık, lezzet ve yenilik ekseninde “iyi yaşam”’ı destekler ve faaliyetleri bu ana hedef doğrultusunda sürdürür.

Sağlık Pınarım
Pınar, her şeyden önce insanın sağlıklı yaşamını düşünür, insan sağlığı için çalışır. Pınar, saf, temiz ve doğaldır. Pınar, sağlıklı yaşamı destekler ve Pınar kalitesi yaşama özen gösterir. 

Lezzet Pınarım
Pınar’ın her ürünü tüketicisinin damak zevkine en uygun şekilde üretilir. Pınar, ne üretirse üretsin en lezzetlisini üretmeden tüketicisinin karşısına çıkmaz. Tüketiciler de bu lezzeti aileleri ve sevdikleri ile paylaşırlar ve bundan büyük mutluluk duyarlar. Bu yüzden Pınar ürünleri en güzel anlarımızda, yaşamımızın her anında bizlerle birliktedir.

Yenilik Pınarım
Pınar her zaman tüketici istekleri ve gereksinmeleri doğrultusunda üretim yapar. Tüketicinin aradığı yeni lezzetleri, kolaylıkları sunmak için çalışır.

 

 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27