Pınar Labne, meşhurlarını arıyor

Tüketicinin en güvendiği ve en sevdiği lezzetleri sunan marka Pınar, yeni interaktif kampanyasında tüketicilerden gelen yemek tariflerini paylaşırken, aynı zamanda "Pınar Labne'yi kim meşhur etti?" sorusunun yanıtını arıyor.
Türkiye'de ilk olarak Pınar tarafından geliştirilen bir ürün olma özelliğine sahip Pınar Labne için yepyeni bir interaktif kampanya başlıyor. Mutfakta zaman harcamayı seven ve yaratıcılığın verdiği heyecanla Pınar Labne'li yeni tat'ları keşfeden 7'den 70'e kadın ve erkek "Pınar Labne severlerin" tariflerine yer veriliyor. Ayrıca kampanyada Pınar Labne'nin; çorbalar, tatlılar, mezeler ve ana yemeklerdeki farklı kullanım alanları ve yemeklere kattığı lezzet de vurgulanıyor.
Tüketicinin beğenisine sunulduğu 1984 yılından bu yana, özel tadı ve kıvamıyla tüketicilerin vazgeçilmezi olan Pınar Labne; internet üzerinden yürütülecek interaktif bir kampanya ile de tüketicisine ulaşacak.
Facebook üzerinde http://www.facebook.com/PinarLabne sayfasını ziyaret eden tüketiciler, Pınar Labne kullanarak hazırladıkları lezzetlerin tariflerini bu sayfada paylaşacaklar. Her ay ziyaretçilerinin oylarıyla "En Çok Beğenilen ilk 10 Tarif" belirlenecek. Bu tariflerin arasından belirlenecek beş "meşhur tarif ve tarif sahibi" ürün paketleri ile dağıtılacak tarif kartlarında yer bulma ve keşfettikleri lezzetleri tüm Türkiye ile paylaşma şansı yakalayacak. Yüz binlerce evde, Pınar Labne tüketicilerine ilham kaynağı olacak tariflerin sahipleri aynı zamanda lezzetli Pınar ürünlerinden oluşan ürün paketlerinin de sahibi olacak. Kampanya 30 Mayıs 2011 tarihine kadar devam edecek.
Bilgi için: Global Tanıtım - (212) 270 52 32
arzu.erdogan@globaltanitim.com / zeynep.bayraktar@globaltanitim.com