Pınar İletişim Merkezi
Pınar İletişim Merkezi’ne (PİM) Türkiye’nin her yerinden alan kodu çevirmeden 444 76 27 no’lu telefon hattından ulaşılabiliyor. Ürün ve hizmetlerle ilgili olarak Pınar İletişim Merkezi’ne yöneltilen şikâyet, öneri, bilgi, eleştiri ve teşekkür konulu çağrılar, 07.00-23.00 saatleri arasında PİM operatörü tarafından cevaplanıyor.
“Önce Tüketicilerimiz ve Müşterilerimiz” ilkesi ışığında çalışmalarına devam eden Pınar İletişim Merkezi’ne gelen istek ve öneriler, Şirket içinde titizlikle inceleniyor.
KVKK kapsamında kaydedilerek çözüm üretilen her türlü geri bildirimin yanı sıra çözüme kavuşmayan şikâyetler için ilgili birimlere gerekli yönlendirmeler yapılarak, tüm şikâyet yönetimi süreci başından
sonuna titizlikle takip ediliyor. Pınar İletişim Merkezi’ne twitter.com/InfoPinar ve facebook.com/PınarİletişimMerkezi adreslerinden de ulaşılabiliyor. PİM, resmi Twitter ve Facebook hesaplarıyla sosyal medya üzerinden gelen istek ve önerileri de inceleyip çözüme kavuşturarak, tüketicilere en hızlı şekilde dönüş sağlıyor.
PİM’den “Engelsiz İletişim Hattı”
Pınar, tüm tüketicilerine eksiksiz hizmet verebilmek için görme ve işitme engelli bireylere PİM üzerinden “Engelsiz İletişim Hattı” uygulamasını kullanıyor. Türkiye’deki görme ve işitme engelli bireylerin hayatını kolaylaştırma hedefiyle hayata geçirilen uygulama sayesinde PİM, görme ve işitme engelli bireylere haftanın 7 günü 07.00-23.00 saatleri arasında hizmet sunuyor. Pınar İletişim Merkezi’nin 444 76 27 no’lu telefonunun yanı sıra tüketiciler, Türkiye’deki görme ve işitme engelliler derneklerine bildirilen çağrı hizmeti numarasıyla operatöre bağlanabiliyor. Görme ve işitme engelli bireyler, sesli desteğin yanı sıra operatöre ürünleri göstererek görüntülü destek alabiliyorlar. Aynı şekilde ürün içeriğiyle ilgili detaylar ve ürünler hakkında bilgi sahibi olabiliyor, son tüketim tarihi gibi akıllara takılabilen sorularına anında yanıt bulabiliyorlar.