Pınar Süt, 47 yıldır üreticileri ile büyümeye devam ediyor

İdil Yiğitbaşı: ‘‘Türkiye Süt Sektörü için ‘öncülük’ görevi üstleniyoruz’’ 

Pınar Süt Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı; “Pınar Enstitüsü ile son 5 yılda 13 farklı ilde, 7.500’ün üzerinde üreticiye hayvan sağlığı, hayvan besleme ve hijyen eğitimleri verdik. Üreticilere verdiğimiz bu destek ile sütün kalitesini artırıyoruz’’ 

1973 yılından bu yana Türkiye’de sağlıklı nesillerin yetişmesine öncülük eden Pınar Süt, 6-9 Şubat 2020 tarihleri arasında Fuar İzmir - Gaziemir Uluslararası Fuar Alanı’nda gerçekleşecek Türkiye'nin en büyük, Avrupa'nın dört büyük Tarım Fuarı'ndan biri olan 15. Uluslararası Agroexpo Tarım ve Hayvancılık Fuarı’na katılıyor. 

Kurulduğu yıldan bu yana tüketicilerinin kaliteli tercihi olan ve süt sektöründe liderliğini sürdüren Pınar Süt, sektöründe farklı tüketici ihtiyaçlarını karşılayan ürünlerle çok geniş ürün yelpazesine sahip olan ve süt sektöründe Türkiye’yi pekçok ilkle tanıştırmış bir marka. Yaşar Holding Onursal Başkanı Selçuk Yaşar liderliğinde 1973 yılında kurulan Pınar Süt, çocuklar ve yetişkinler için önemli bir besin kaynağı olan sütü, ilk günkü tazeliğinde ve doğal haliyle ambalajlayarak Türkiye’nin her noktasına ulaşılabilir kıldı. Süt sektöründe kurduğu bu modelle süt besiciliği gelişimine de büyük katkıda bulundu.

Pınar Süt olarak 15. Agroexpo Uluslararası Tarım ve Hayvancılık Fuarı’nda üreticileriyle birlikte olmaktan memnun olduklarını belirten Pınar Süt Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı; “Türkiye’de süt sektörü, 1970’li yılların başında Selçuk Yaşar’ın temellerini attığı toplumsal katkı modelinin üzerine inşa edildi. Ege Bölgesi’nde sütçülüğün gelişimi ile başlayan bu model çerçevesinde Türkiye’nin köylerinde sağılan sütler, tüm Türkiye’yle buluştu, çiftçiler aldıkları destekle üretim zincirine katıldı. Eskişehir ve Şanlıurfa Fabrikalarımızla bu gelişim ve dönüşümü tüm Türkiye’ye yaydık. Türkiye’de ilklerin altına imzasını atan Selçuk Yaşar vizyonuyla sadece bir marka değil, bir sektör yarattık. Bu topraklarda sağılan sağlıklı sütleri, Türkiye ile 45 yıldır buluşturmaya devam ediyoruz.” dedi.

Pınar Enstitüsü ile son 5 yılda 13 farklı ilde, 7.500’ün üzerinde üreticiye hayvan sağlığı, hayvan besleme ve hijyen eğitimleri verdiklerini söyleyen İdil Yiğitbaşı, “Üreticilere verdiğimiz bu destek ile sütün kalitesini artırıyor, Pınar Süt kalite ve uzmanlığı ile Türkiye Süt Sektörü için “öncülük” görevi üstleniyoruz. Bundan tam 47 yıl önce çalışanlarımızla, üreticilerimizle ve tedarikçilerimizle birlikte büyümeyi, tüketici ile bütünleşerek uluslararası alanda söz sahibi olan bir “bölgesel güç” olmayı ana hedefimiz olarak belirledik. Bugün Ege, İç Anadolu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinde yatırımlarımızla üreticilerimizle birlikte hayvancılığın kalkınması için çalışmaya tüm gücümüzle devam ediyoruz. Yasalara ve ahlaki kurallara uygun davranan, çevre ve doğaya önem veren, insan kaynağını dikkatle değerlendiren, her zaman AR-GE çalışmaları ile kendini ve ürünlerini geliştiren bir felsefeyle hareket ediyoruz. Üreticilerimizi iş ortaklarımız olarak görüyor, ticari faaliyetlerimizle yarattığımız ekonomik değerlerden tüm paydaşlarının fayda sağlayabilmesini amaçlıyoruz. Sürdürülebilir büyüme için, herkesin işini daha iyi yapması gerektiği bilinciyle aralıksız olarak çalışıyoruz.” dedi.

Pınar Süt, Türkiye’de 18.000’den fazla çiğ süt üreticisinden özenle toplanan sütlerini işliyor.  Pınar Süt, kalite ve gıda güvenliği şartlarının sürekliliğini sağlamak için 132 kontrol noktasında analiz ediliyor. Ayrıca, tüketicilerine her zaman yüksek kalitede ve sağlıklı ürün sunma amacıyla iş birliği yaptığı tüm işletmeleri “Pınar Kalite Kriterleri” doğrultusunda titizlikle seçiyor. Pınar Süt, tedarikçilerini satın alma, Ar-Ge ve kalite güvence fonksiyonları ile birlikte belirleyerek uzun vadeli iş birlikleri geliştirmeyi hedefliyor. 

Türkiye’de tarım sektörünün en önemli buluşma noktası olarak nitelendirilen fuara bu yıl 75’ten fazla ülkenin, yaklaşık 360 bini aşkın yerli ve yabancı katılımcının ziyaret etmesi bekleniyor. 47 yıldır Türkiye’nin öncü ve lider gıda markası olan Pınar Süt sağlık ve kalite misyonu ile Fuar İzmir’de C Hol’de bulunan standında üreticileri ile buluşuyor. Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın ise en büyük dört tarım fuarından biri olan 15. Agroexpo Uluslararası Tarım ve Hayvancılık Fuarı’nda yer alan Pınar Süt, tüm üreticilerini ve tüketicilerini fuara davet ediyor.

Rakamlarla Pınar Süt

18.000 -  18.000'den fazla üretici ile çalışma

550.000 Ton/ Yıl – Çiğ süt işleme kapasitesi

33 adet – Çalışılan Kooperatif sayısı

310.310.224 km  - 1975 yılından bu yana süt toplarken kat edilen yol

7.743 defa – 1975 – 2020 yılları arasında tankerlerle süt toplama için yapılan yol ile dünyanın çevresi 7.743 defa dolaşılıyor

155.000 - Ulaşılan satış noktası sayısı

31 Bardak - Türkiye’de her 1 saniyede 31 bardak Pınar Süt içiliyor.

7 defa – Pınar Süt’ün 1975 yılından bu yana ürettiği 1 litrelik UHT süt kutuları yan yana dizildiğinde Ay’a yaklaşık  yedi defa gidiliyor.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X