Pınar Yaşam Pınarım yaşamasını bilenlere sesleniyor
Pınar Yaşam Pınarım, “Suyu iyi bilenlerden, Yaşamasını Bilenlere” sloganıyla lanse ettiği reklam filmleriyle herkesi daha fazla görmeye, hissetmeye ve yaşamaya davet ediyor.
Türkiye’nin zengin doğal kaynaklarından gelen dengeli ve saf içeriğiyle tüketicilerini canlandıran ve tazelik katan Pınar Yaşam Pınarım, yeni reklam kampanyasıyla herkesi harekete geçmeye çağırıyor.
Yeni iletişim stratejisinde, su içerken insanın hissettiği fiziksel iç yenilenme hissinden yola çıkan Pınar Yaşam Pınarım, Kenan Doğulu’nun jingle’ını seslendirdiği yeni reklam kampanyasıyla yaşamasını bilenlere sesleniyor.
Hissederek yaşayanların; gülümsemekle yetinmeyenlerin; mırıldanmak yerine avaz avaz söyleyenlerin; içinden geldiği gibi hareket edenlerin yaşam enerjisini destekleyerek, herkesi daha fazla görmeye, hissetmeye ve yaşamaya davet ediyor.
Marka, “Suyu iyi bilenlerden Yaşamasını Bilenlere” sloganıyla lanse ettiği reklam filmleriyle yaşamasını bilmek kavramının altını çiziyor, su sektöründe taze ve uzun soluklu bir dönem başlatıyor.
Kampanya, 3 ayrı reklam filmine ek olarak outdoor, dergi ilanları, radyo spotu ve dijital mecralarda da yayına girecek.
Pınar Yaşam Pınarım’a ulaşmak şimdi çok daha kolay…
Pınar Yaşam Pınarım’a ulaşmak IOS ve Android sistemli akıllı telefon kullananlar için çok kolay. Türkiye’de bir ilki hayata geçiren Pınar, bu uygulama kapsamında tüketicilere, ileri tarih ve saat avantajlıyla pratik bir şekilde doğrudan sipariş verme kolaylığı sağlıyor. Tüketiciler, Tek ve kolay hatırlanan telefon numarası 444 99 00 ile de Türkiye’nin her noktasından Pınar Su’ya ulaşabiliyor.