Pınar’dan yine bir ilk: “Engelsiz İletişim Hattı”

Türkiye’de ilklerin öncüsü olan Pınar, hayata geçirdiği yeni uygulama ile kendi bünyesinde yer alan Pınar İletişim Merkezi üzerinden görme engelli bireylere özel “Engelsiz İletişim Hattı” hizmeti ile sektöründe bir ilke daha imza attı. Türkiye’deki 1 milyondan fazla görme engelli bireyin hayatını kolaylaştırma hedefiyle yola çıkılan uygulamada Pınar İletişim Merkezi üzerinden görme engelli bireylere haftanın 7 günü 07.00 - 23.00 saatleri arasında hizmet verilmeye başlandı.

1973 yılından bu yana Türkiye’de sağlıklı nesillerin yetişmesine öncülük eden Pınar, tüketici talep ve şikayetlerini dinlemek için kurduğu Pınar İletişim Merkezi’nde yeni bir dönem başlattı.

Geçtiğimiz yıl yüzde 89 oranında müşteri memnuniyetine ulaşan Pınar İletişim Merkezi, altyapısına yatırım yaparak Türkiye’de yaşayan 1 milyondan fazla görme engelli vatandaşa daha kapsamlı hizmet verebilmek için çalışmalarını tamamladı. Kendi bünyesinde bulunan iletişim merkezinde görme engelli bireylere yönelik çağrı hizmeti sunmaya başlayan Pınar; görme engellilerin satış ve sonrasında akıllarına takılan soruları sorabilecekleri, ürünler hakkında bilgi ve destek alabilecekleri çağrı hizmetini sunan Türkiye’nin ilk gıda markası oldu.

Tüketiciler, Pınar İletişim Merkezi’nin 44 76 27 telefonunu arayarak veya Türkiye’deki tüm Görme Engelliler Dernekleri’ne bildirilen çağrı hizmeti numarasıyla bağlanabilecekler. Görme engelli bireyler, sesli desteğin yanı sıra operatöre ürünleri göstererek görüntülü bir şekilde destek alabilecek, ürün içeriği ile ilgili detaylar ve ürünler hakkında bilgi sahibi olabilecek, son tüketim tarihi gibi akıllara takılabilecek sorularına anlık olarak yanıt bulabilecek.

Sırada işitme engelliler için görüntülü hizmet var

Türkiye’de kendi bünyesindeki ekibi ile görme engelli bireylere yönelik görüntülü çağrı hizmeti sunan ilk gıda markası olan Pınar, bu alandaki hizmetlerini de genişletmeyi hedefliyor. Bu kapsamda personel eğitimlerini sürdüren Pınar İletişim Merkezi, işaret dili eğitimlerinin tamamlanması ile işitme engelli bireyler için de görüntülü hizmet vermeye başlayacak.

Pınar İletişim Merkezi’ne haftanın 7 günü ulaşılabiliyor

Tüketiciler Pınar markası ile ilgili tüm görüş, öneri ve şikayetleri için Pınar İletişim Merkezi’ne 444 76 27 numaralı telefondan, info@pinar.com.tr mail adresinden,  twitter.com/InfoPinar ve facebook.com/PınarİletişimMerkezi adreslerinden 7 gün sabah 07:00 ile akşam 23:00 saatleri arasında kesintisiz ulaşılabiliyor.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X