Yılın En İyi Yeni Ürünü Pınar'dan
Dünyanın önde gelen uluslararası pazar araştırma şirketlerinden BrandSpark tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye’nin lider gıda markası Pınar, tüketicilerine en özel ambalajlı su portföyünü sunan Pınar Su’yun cam portföyü ile 2013’ün ‘En İyi Yeni Ürünü’ unvanını kazandı.
Türk tüketicilerinin en çok beğendikleri Gıda, Temizlik, Ev ve Kişisel Bakım ürünlerini belirlemeye yönelik olarak, BrandSpark International tarafından gerçekleştirilen ‘En İyi Yeni Ürün Ödülleri’ araştırmasında kazananlar açıklandı.
Türkiye’nin lider gıda markası Pınar, suyun verdiği hayat ve enerjiden yola çıkarak hazırladığı mevsim temalı Pınar Su cam ürün grubuyla 2013’ün ‘En İyi Yeni Ürünü’ seçilerek iki ödül birden kazandı. Tüketicilerin oylarıyla belirlenen BrandSpark araştırmasında (Ev Tipi) Su Kategorisi’nde“Pınar Yaşam Pınarım 5 Litre Cam Damacana” ve (Bireysel) Su kategorisinde“Pınar Yaşam Pınarım 0,75 cl-0,33 cl Mevsim Konseptli Cam Şişe Serisi” 2013’ün ‘En İyi Yeni Ürünü’unvanınadeğer bulundular.
ESOMAR ve MRIA (Kanada Araştırmacılar Derneği) üyesi uluslararası araştırma şirketi BrandSpark International tarafından dünyada ilk kez 2003 yılında düzenlenen En İyi Yeni Ürün Ödülleri, günümüzde hızlı tüketim ürünleri alanında Kuzey Amerika’nın en prestijli ödül programı kabul ediliyor. 2013 araştırmasında, 15.000’in üzerindeTürk tüketicisi tarafından 74 farklı ürün kategorisinde toplam 113 marka ve 241 ürün değerlendirmeye tabi tutuldu.