İhracat Vizyonumuz

Türkiye’de gıda sanayisinin öncüsü Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu, topluluğun ideal görüşü çerçevesinde, Pınar’ı bölgesel bir güç oluşturma yönündeki çalışmalarına hızla devam etmektedir. Tarıma dayalı sanayi ürünlerinde çeşitli ülkelerdeki ithalat kısıtlamaları ve yüksek gümrük vergileri Türkiye’de üretilmiş ürünlerin potansiyelini daraltsa da, özellikle Ortadoğu piyasasında Pınar Labne ile liderdir. Pınar Süt’ün ihracat yaptığı ülkelerin başında Kuveyt, Bahreyn, B.A.E. ve Suudi Arabistan, Irak, Azerbaycan ve K.K.T.C gelmektedir. Bu ülkelerde Pınar, süt ürünleri sektöründe bilinen, tercih edilen ve yüksek pazar payına sahip bir markadır.

Pınar Et’in ihracat pazarlarının başında B.A.E, Kuveyt, Katar, Bahreyn, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Irak, Azerbaycan ve K.K.T.C gelmektedir. Pınar Et, Türk ve dünya lezzetleri içeren ürün kategorileri ile global pazarlarda hizmet vermektedir. Hindi etinden üretilen ileri işlenmiş diyebilir miyiz?  şarküteri ürünleri ve Türk mutfağının geleneksel lezzetlerinin başında gelen börek çeşitleri tüketicileri ile buluşmaktadır.

Pınar Et, portföyüne yeni katttığı bitkisel protein kaynaklı ürünleri ile tam kapsamlı bir protein kaynağı şirketi haline gelmiştir. Bitki bazlı vegan ürünleri, global pazarda bilinen adı ile plant-based, şu an dünyanın birçok yerinde  Pınar markası ile tüketicilerle buluşmaktadır. Falafel, Veggie bites, Soğan Halkası ve Plant-based burger bu ürünlerin başında gelmektedir.

Bu başarının sebepleri arasında, Pınar markalı ürünlerin kalitesinin yanı sıra, bölgenin damak zevkine uygun ürün geliştirme çalışmaları ve Yaşar Topluluğu’nun ihracata verdiği önem sayılabilir. Bu ülkelerde aynı ülkemizde olduğu gibi tüketicilerle marka arasında güvene dayalı bir ilişki kurulmuş durumdadır. Bölgede yapılan pazarlama faaliyetleri de bu başarıyı perçinlemektedir. Pınar’ın dış pazarlardaki çağrışımı Türkiye’dekinden çok farklı değildir. Pınar yurtdışında da kaliteli, lezzetli, sağlıklı bir ürün ve güvenilir bir marka olduğu inancıyla tüketilmektedir. Özellikle Körfez ülkelerinde Pınar’ın bir Türk markası olması bir avantajdır.

Yaşar Topluluğu, önümüzdeki yıllarda daha fazla ürün çeşidiyle bu ülkelerdeki marketlerde yer almak üzere çalışmalarına hızla devam etmektedir. Tüm ürünlerinde ihracat potansiyeli olan yeni pazar arayışlarını çok yönlü olarak sürdüren grup, Türkiye’den yapılan süt ve süt ürünleri ihracatının %20’sini tek başına gerçekleştirmektedir.

Ayrıca Frankfurt merkezli olarak kurulan Pınar Foods GmbH firması aracılığıyla Almanya’da üretilen Pınar markalı ürünler özellikle Avrupa’da yaşayan vatandaşlarımız tarafından büyük ilgi görmektedir. Pınar Foods GmbH’ın satış teşkilatı sayesinde süt ürünleri ve doğal kaynak suları Pınar markasını arayan tüketicilerle buluşmaktadır.

Pınar Su, Türkiye’nin dış ticaret vizyonunda önemli bir rol üstlenmiş durumdadır. En temel ürünlerin ihracatında bile sıkıntı yaşanan dönemlerde Pınar Su dünyanın dört bir yanına ihraç edilimekteydi. Halen Türkiye’nin kaynak suyu ihracatının %50’sinden fazlasını tek başına gerçekleştiren Pınar Su, ABD’den Singapur’a kadar birçok ülkede tüketicinin tercihi durumundadır.

Pınar Su, gazsız su sektöründe Avrupa Birliği’ne en fazla ithalatı yapılan ilk beş markadan da birisidir. İzmir’den Almanya’nın iki limanı vasıtasıyla Avrupa’ya binlerce konteyner dolusu su ihraç edilmaktedir. Pınar Su, AB normlarına uyum sürecini yıllar önce tamamlamıştır ve yönetmeliklerdeki koşullara uygun olarak Avrupa ülkelerinde yaşanabilecek tüm gelişmelerine hazır olarak satılmaktadır. Pınar Su bu atılımla Avrupa’nın da en önemli markalarından biri konumuna yükselmiştir.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X