Yaşar Topluluğu Temel Yetkinlikleri

Müşteri Odaklılık
Müşterinin ihtiyaçlarını yapılan her işin temel odağı haline getirmek; verimli ve güvene dayalı ilişkiler geliştirmek ve korumak.

Sürekli İyileştirme
Mevcut durumu iyileştirmek için harekete geçmek; iyileştirme fırsatlarını belirlemek, çözüm üretmek, ilgili kişilerin önerisine sunmak ve uygulamak.

Harekete Geçme
Hedefleri gerçekleştirmek için hızla harekete geçmek; proaktif olmak; hem kişisel olarak, hem de ekip içinde hedeflere ulaşmaktan tatmin olmak.

Kendini Geliştirme
Yeni bilgiler ve deneyimler edinmek için çaba sarf etmek; öğrenme fırsatlarını düzenli olarak araştırmak ve bu fırsatlardan faydalanmak; yeni bilgileri hızla benimseyip uygulamak.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X